COMPEK MEDICAL SERVICES, s.r.o.
 
Novinky

Tonometr boso medicus X

Představujeme NOVINKU pro letošní vánoční trh v sortimentu elektronických tonometrů
Tonometr boso medicus X

NOVÝ přesný elektronický měřič krevního tlaku s mnoha funkcemi

V naší nabídce najdete aneroidní tonometry pro leváky.

Nový tonometr boso Nova S nahrazuje úspěšný tonometr boso Nova 2 

Využijte nabídky na našich dalších specializovaných e-shopech www.oxymetr.cz a www.lekarske-vahy.cz.

Naše firma se zúčastní jako hlavní partner tiskové konference při příležitosti Světového dne hypertenze, pořádané Českou společností pro hypertenzi ve spolupráci se Světovou ligou proti hypertenzi.

 

Za podpory naší společnosti COMPEK MEDICAL SERVICES, s.r.o. byla nakladatelstvím Grada vydána nová publikace Monitorování krevního tlaku v klinické praxi a biologické rytmy od autora Pavla Homolky a kolektivu.

Tonometry BOSO Medicus Family a BOSO Medistar-S zvítězily v testu "Tlakoměry pro měření krevního tlaku" pořádaném časopisem TEST, časopis pro spotřebitele.

Úvodní stránka » Mimosoudní řešení

Mimosoudní řešení

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@compek.cz .
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací